Beyrut Limanı'nda salı akşamının erken saatlerinde meydana gelen iki güçlü patlama 70'den fazla insanın ölümüne ve 4.000'in üzerinde kişinin yaralanmasına neden oldu. Lübnan’ın başkenti Beyrut’u sarsan patlamaların ardından birkaç galeri ve müze yıkıldı, birçoğu ise ciddi şekilde hasar gördü. Beyrut Limanı yakınında bulunan Marfa Gallery ve Galerie Tanit gibi büyük sanat galerileri tamamen yok oldu. Galerie Tanit, pazartesi akşamı Lübnanlı sanatçı Abed Al Kadiri’nin “Remains of the Last Red Rose” adlı kişisel sergisinin açılış törenine ev sahipliği yapmıştı. Opera Gallery’nin kentin deniz kıyısına bakan bölgesinde bulunan şubesi de yok olan bir diğer mekân. Galerie Sfeir-Semler ve Galerie Janine Rubeiz de büyük hasar gördü. Ayrıca Galerie Janine Rubeiz’in çalışanlarından biri ne yazık ki yoğun bakımda. 1960'lı yıllarda Beyrut'un kültürel yaşamının merkezi olan ve pahalı bir restorasyonun ardından 2015'te yeniden açılan Sursock Museum ise ciddi şekilde zarara uğradı. Patlama meydana geldiğinde müzede olan müzenin direktörü Zeina Arida: “Bu şimdiye kadar şahit olduğum en güçlü patlama. Müze harap oldu. Neyse ki, müzedeki personelin hiçbiri yaralanmadı” dedi. Ayrıca dolar kuru ve ekonomik imkânlar sebebiyle kırılan müze camlarını nasıl yenileyeceklerini bilmediğini ve imkânları olmadığını ekledi. Müzede, kuruma adını veren Nicolas Sursock'un bir portresi dahil olmak üzere çeşitli sanat eserleri de hasar gördü. Direktör Arida, “Beş yıl süren çalışmayı tamamen yıkım içinde görmek korkunç - iç savaş sırasında bile bu kadar da kötü değildi” sözleriyle durumun ehemmiyetini belirtti.
top of page
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
bottom of page
Comentarios