Beykoz Kundura’nın tarihi atmosferinde yer alan Kundura Sahne, çağdaş sahne sanatları alanında, yenilikçi ve disiplinlerarası bir platform yaratarak İstanbul’un kültür-sanat haritasında kısa sürede önemli bir yer edinmeyi hedefliyor. Bu doğrultuda gerçekleştireceği iş birliklerinin ilk örneği olarak, Almanya’nın özgün tiyatro topluluğu Rimini Protokoll’un kurucularından Stefan Kaegi'nin tasarladığı ve yönettiği Remote X projesinin Istanbul uyarlamasını Jörg Karrenbauer yönetmeliğinde, 19 Eylül - 15 Kasım 2020 tarihleri arasında sanatseverlerle buluşturuyor. Remote Istanbul, Covid-19 salgını nedeniyle bir süredir sessiz kalan İstanbul sahnelerine karantina dönemini takiben yurt dışından gelen ilk yabancı prodüksiyon olma özelliğini taşıyor. Yoğun bir araştırma sürecinin sonunda ortaya koydukları deneysel eserlerle tanınan Rimini Protokoll, Remote X projesini İstanbul’un dokusuna uygun olarak yeniden yorumladı. İzleyicilerin küçük gruplar hâlinde bir araya gelmesiyle gerçekleşecek Remote Istanbul, şehrin belirtilen buluşma noktasında yolculuğuna başlayacak. Kulaklıklardan gelen yapay bir sesle şehrin kalbine doğru yönlendirilecek olan katılımcılardan performansın bir parçası olarak bir arada hareket etmeleri, birbirlerini izlemeleri ve aynı zamanda şehrin dinamiklerini gözlemlemeleri bekleniyor. İstanbul sokaklarının sahneye dönüştüğü, katılımcıların çoğu zaman oyuncu olarak yer aldığı eser, katılımcılarını şehir pratiğiyle olan ilişkilerini sorgulamaya çağırıyor. Yaşadığımız şehre farklı bir görsel ve işitsel boyuttan bakmamızı sağlayan “Remote Istanbul”, katılımcılarını yapay zekanın hareketleri üzerindeki etkilerini sorguladığı İstanbul’un kent manzaraları eşliğinde benzersiz bir yolculuğa çıkarıyor.
top of page
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
bottom of page
Comments