Türkiye’nin önemli endüstriyel kültür miraslarından biri olan Kadıköy’deki tarihi Hasanpaşa Gazhanesi, yeni adıyla Müze Gazhane, açılış sergilerinden biri olarak Serkan Taycan’ın “Kente Doğru” adlı sergisini ağırlıyor. Modern kentleşme sürecinin, taşradan İstanbul’un çeperlerine ve meydanlarına uzanan bir izleğini sunan sergi, sanatçının Habitat, Kabuk, Agora ve İki Deniz Arası çalışmalarını ilk defa bir arada izleyiciyle buluşturuyor. Serkan Taycan’ın 2007’den beri sürdürdüğü çalışmalarına bütüncül bir bakış imkânı sunan serginin yapı taşlarını kentleşme, taşranın ve kentin dönüşümü ile ekoloji temaları oluşturuyor. Temel anlatısı “Kentleşme nedir?” sorusu etrafında şekillenen sergi, birbirine eklemlenen üç fotoğraf serisi ve bir yürüyüş rotasından oluşuyor. Taycan, fotoğraf serilerinin ilki olan Habitat isimli çalışmasında taşraya bakıyor; ikincisi olan Kabuk’ta İstanbul’un çeperlerinde dolaşarak kentin dönüşümünün izlerini arıyor; üçüncü çalışma Agora’da kentin İstanbul’un en önemli kamusal alanları olan meydanlarına odaklanıyor. Serginin son bölümünü oluşturan ve bu çalışmaların hepsiyle ilişki kuran İki Deniz Arası projesi ise taşradan kent meydanlarına doğru gelen izleği Kanal İstanbul hattında bir yürüyüş rotasına çevirerek, yaşanacak sosyal ve ekolojik dönüşümü tecrübe etmek için bir imkân yaratıyor.
top of page
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me. It's easy.I'm a paragraph. Click here to add your own text and edit me.
Critiquing Consumption: An Interview With The Founder Of Fashion Label Ahluwali Studio
bottom of page
Comments